NOTD: My vision of love: Colaborare


 V-am aratat un model din cealalta colaborare aici dar aceasta este o colaborare organizata cu ocazia zilei de Valentine`s Day , una foarte frumoasa dar din pacate am ajuns sa ma implic doar la sfarsitul ei care sper sa va placa.

 Tema de aceasta data este my vision of love. Ce pot sa va spun eu e ca dragostea ma face sa ma port ca si un copilas nebun si ca ma face sa vad viata in roz 🙂 De aici si culoarea aleasa pentru manichiura mea. Am facut un ombre dragut si multe inimioare de toate formele si modelele. Sper sa va placa  si va las mai jos cu imaginile care sper sa va duca cu gandul la dragoste.

IMG_5107
IMG_5101
IMG_5109
IMG_5081
IMG_5087
IMG_5085Nu uitati sa vizitati si fetele cu care am colaborat sa vedeti ce minunatii au facut si ele ♥

Va pupacesc pe toate si o zi superba va doresc :*

 

7 gânduri despre „NOTD: My vision of love: Colaborare

Astept parerea ta: